Dodaj do obserwowanych

26 stycznia 2014

Hot Look to Smoky Look + tutorial

Witam ! :)

Lubicie mocno podkreślone oczy ?
Ja uwielbiam ! To chyba wyraża mój charakter, poza tym dobrze się
 czuję z mocnym makijażem oczu.
Przedstawię wam zatem makijaż smoky śliwka w połączeniu z miedzią, 
wykonany cieniami Hean krok po kroku :)
 Startujemy ! 
 ***
1. Górną i dolną powiekę maluję czarną kredką do oczu, aby wzmocnić kolory,
 które nałożę później. Linię wodną również zaznaczam czarną kredką.
 2. W te same miejsca nakładam cień w kolorze śliwki #808 matte
dociskam pędzlem do powieki, aby kolor był intensywny. 

 3. Biorę pędzel do rozcierania i delikatnie zaczynam blendować tworząc kolistymi ruchami
efekt mgiełki powyżej powieki ruchomej.
4. Aby wyglądało to ładniej ja opruszam delikatnie 
granice roztarcia cienia pudrem transparentnym.
5. Teraz cieniem miedzianym #514 HD shine 
podkreślam całość dookoła śliwki i delikatnie je ze sobą łączę.
 6. Zostały już tylko rzęsy. Najlepszy będzie tu tusz pogrubiający.
Efekt końcowy i więcej zdjęć :
***
Przepraszam za jakość zdjęć, ale pogoda dziś dziwna była, raz słońce się pokazywało, raz było pochmurnie i przez to te kolory wyszły jakieś dziwne :(

31 komentarzy:

  1. Świetny! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super makijaż, świetnie wykonany! i bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta śliweczka :) Makijaż wyszedł Ci magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny makijaż!!! zadowoliłaś mnie tym makijazem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowoliłam Cię ? Bardzo mi miło :D

      Usuń
    2. ehem:D uwielbiam ten makijaz! :D a cienia juz nie moge sie doczekac w mojej palecie:D

      Usuń
  5. Faktycznie, w mocnym makijażu Ci do twarzy (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory i świetne wykonanie ;) Pasuje Ci taki makijaż zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ;D
    muszę spróbować się tak malnąć ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny i uroczo w nim wyglądasz :) pięknie brak słow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te kolory :) makijaż niezwykle magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo do ciebie pasuje taki makijaż:) I wykonanie na wysokim poziomie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkim serdecznie dziękuje za tak miłe słowa ! ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż! :)
    Coś mi się wydaje że ta śliweczka niedługo do mnie trafi:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten makijaż jest fantastyczny!śliczne połączenie brązu i tej śliwki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny tutorial ! Pięknie Ci w takim mocnym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż : * Cudnie zrobiony ♥ Będę cię odwiedzać częściej! : )
    W wolnej chwili zapraszam cię do mnie ; http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. cudny makijaż.. pięknie wyglądasz;)
    lubię tak podkreslone oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny makijaż :) ja niedawno też pokochałam śliwkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam Cię do Liebster Award, wpadnij do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziwne kolory? Jak dla mnie piękne :) Bardzo fajnie, że pokazałaś, jak zrobić krok po kroku taki makijaż, uwielbiam takie instruktaże :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o tak! Moje kolorki! Uwielbiam takie makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny, ta śliweczka mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)