Dodaj do obserwowanych

1 marca 2015

L'oreal Skin Perfection; krem + serum - testowanie, wrażenia, recenzja

Cześć ! :)

Dziś będzie recenzjowo :)

Chciałam dla was opisać dwa produkty, które mam przyjemność 
testowania od 18 stycznia...
Jest to krem i serum  L'oreal Skin Perfection 
 
Produkty z tej serii przeznaczone są dla kobiet 20+
A, że ja mam 25 latek to się zakwalifikowałam :)

***
Koloryt, powierzchnia , pory.
***Efekty widoczne po 4 tygodniach stosowania***


Krem udoskonalający Skin Perfection od L'Oréal Paris optymalnie nawilża skórę, widocznie redukuje zaczerwienienia, wygładza, nadaje jedwabistą miękkość. Zawiera w swojej formule przełomowe składniki aktywne, aby działać na widoczną poprawę jakości skóry: Perline-P, działa na poprawę wyglądu porów, wyrównanie kolorytu i powierzchni skóry, a kwas lipohydroksylowy (LHA) koryguje przebarwienia i wygładza jej powierzchnię. Dzięki aksamitnej konsystencji Krem udoskonalający Skin Perfection doskonale się wchłania i optymalnie nawilża skórę.
Cena rekomendowana: 29,99 zł
 ***
Dla optymalnych rezultatów stosuj Skoncentrowane serum udoskonalające Skin Perfection od L'Oréal Paris. Zawarta w formule molekuła LR 2412 silnie udoskonala skórę, działając na jej wszystkich poziomach i widocznie poprawia jej wygląd, a kwas lipohydroksylowy wygładza powierzchnię skóry i koryguje przebarwienia. Skoncentrowane serum udoskonalające L'Oréal Skin Perfection poprawia koloryt i optymalnie nawilża skórę.
Sprawia, że staje się gładka i jedwabiście miękka.
Skoncentrowane serum udoskonalające Skin Perfection stosuj, jako pierwszy gest przed kremem.
Cena rekomendowana: 29,99 zł
***
MOJA OPINIA:

Jestem pozytywnie zaskoczona.
Bardzo polubiłam te produkty a one polubiły mnie :)
Moja skóra rzeczywiście po tych 4 tygodniach ewidentnie się poprawiła!
- jest gładka
- miękka
- napięta
- brak widocznych porów
- niedoskonałości znikają szybciej
- nawet podkład lepiej się rozprowadza

POLECAM !

Jestem pewna, że krem i serum zostaną w mojej łazience na długo, ponieważ bardzo chcę kontynuować pielęgnację z nimi :)

***

A jeszcze jedna rzecz:
W internecie napotkałam negatywne opinie dziewczyn o Skin Perfection.
Chciałam zwrócić uwagę do wszystkich tych, które tak strasznie krytykują produkt 
pod względem rolowania się na twarzy.
Moje drogie !
Czasami nieodpowiedni, niedokładny demakijaż i wszelkie oczyszczanie twarzy przed nałożeniem kolejnych preparatów jest niezwykle ważne.
Zanim więc zaczniecie negować cokolwiek publicznie, zastanówcie się czy wszystko robicie tak, 
jak należy, bo ja też kiedyś robiłam te same błędy :)

***

ŻYCZĘ MIŁEGO TYGODNIA
i do następnego ! :*

12 komentarzy:

  1. Ja to bym potrzebowała zestawu 30+ ,ale ciekawa byłam jak się te produkty spiszą.
    Dobrze że się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wg mnie żaden krem nie będzie dawał takie efektu... O cerę trzeba dbać od początku, a jeśli starsze panie obudzą się po zobaczeniu kilku zmarszczek... No cóż ;-)
    Ściskam i świetnie, że masz to rozeznanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wiedzieć, że dobrze się spisują te kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kosmetyków L'Oreal dlatego nie kupie, ale dobrze u Ciebie wypadł :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kosmetyków L'Oreal dlatego nie kupie, ale dobrze u Ciebie wypadł :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej ja też się kwalifikuję w tą samą grupę wiekową nigdy nie próbowałam kremu z firmy Loreal, a przyznam na robiłaś mi chęci. Ostatnio testuję kosmetyki własnej roboty, jeżeli jesteś ciekawa jak robię kremy, maseczki itd. zapraszam do mnie :).
    http://nowoscikosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo widze, ze i ja sie kwalifikuje w te grupe wiekowa :) A gdzie moge znalezc te kosmetyki? Chetnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne w drogeriach. Widziałam je w Naturze i Rossmannie :)

      Usuń
  8. Słyszałam dobre opinie na temat tych kremów. Kiedyś się skuszę, ale jeszcze nie ten czas. :-)
    Poobserwuję sobie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie roluje się na twarzy za każdym razem - po peelingu, po czyszczeniu mocnym żelem, delikatnym żelem, po myciu mydłem, bez mycia, po nałożeniu na serum, bez serum. I już nie wiem co mogę zrobić, bo to jest pierwszy raz kiedy kosmetyk się tak u mnie zachowuje - mam 24 lata, cerę suchą, naczynkową, więc można by powiedzieć, że to krem dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam ten zestaw, u mnie się nie rolował, ale za to bardzo wysuszył mi cerę. Pogoniłam go gdzie pieprz rośnie i nadal mam złą opinię o L'oreal. Nic nie poradzę - moja cera nie lubi tych kosmetyków :) Ale wiem, że jest spore grono dziewczyn, które są zadowolone. Niech każdy używa tego, co mu służy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Naradzie same plusy. Lekka konsystencja nie obciąża, naprawdę Buzka staje się po chwili o wiele piękniejsza!

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)