Dodaj do obserwowanych

18 października 2013

Warsztaty makijażowe "MAGIA KOLORU"

Byłam, malowałam, uwierzyłam w swoją moc ! :)
Jestem mega zadowolona z atmosfery jaka panowała na warsztatach.
Panie prowadzące - boskie, piękne, z poczuciem humoru...dla mnie bomba :)
Serdecznie dziękuje za cenne wskazówki oraz za kosmetyczne upominki, które dostała każda z uczestniczek...a oto i owe :
Wszystko przetestuję i na pewno będzie jakaś recenzja tu na blogu :)

A żeby nie rozpisywać się zbyt wiele wrzucam foto z warsztatów...
Moja praca na koleżance Marcie
(moja dobra znajoma, z którą się wybrałam)     i  malowałyśmy się nawzajem :)





Efekt końcowy
Modelka - Marta
MUA - Ja

























inne foto z Martą:
                                                          
 oraz foto z Karoliną Zientek, która przykuwała wzrok dzięki swojemu matowemu błyszczykowi :P
 
Wspaniała Agnieszka Badura (po lewej), która udzielała cennych wskazówek wraz z Sylwią Shiffman
 
Szkoda, że przemiła pani fotograf Ewelina Zych nie uwieczniła siebie na żadnym zdjęciu :( 
Wszystkie zdjęcia znajdziecie na facebookowej stronie E-makeupowni :

A teraz praca Marty :
Efekt końcowy :

Było mi niezmiernie miło poznać wszystkich i mam nadzieję, że zobaczymy się wkrótce !
Pozdrawiam i miłego wieczoru !!! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)