Dodaj do obserwowanych

29 listopada 2013

Andrzejkowy weekend

Witajcie kochani !

Zbyt mało czasu na wszystko, zdecydowanie za mało !
Ale na szczęście udało mi się poświęcić chwilę na stworzenie wizerunku wróżki na
wieczór Andrzejkowy ;)

Zatem wszystkim dziewczętom, które będą wcielać się w postać wróżki tego wyjątkowego wieczoru polecam mój skromny makijaż. Miłego !!!


Produkty, których użyłam :
- Podkład Revlon Colorstay cera tłusta i mieszana #150 Buff
- Cienie ( czarny i fioletowy) z paletki Manly 120
-  Puder sypki, transparentny Paese
- Maskara Miyo 3 in 1
- Kredka Avon Professional Kohl , Black
- Bronzer Bell
- Róż Pierre Rene
- Pomadka Sleek Matte Me #Birthday Suit

2 komentarze:

  1. Ależ Ty masz piękne brązowe oczy :) Super makijaż :) Ja niestety nigdzie się nie wybieram na Andrzejki, ale nosi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny graficzny makeup, bardzo mi się podoba :) Świetna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)