Dodaj do obserwowanych

14 listopada 2013

Nadać kształt brwiom

Witajcie !

Wiele osób pyta mnie o brwi..jak ja to robię ? 
Przedstawię w pięciu krokach jak nadać kształt brwiom.
Ja niestety nie posiadam brwi idealnych i jeszcze długa droga przede mną
zanim osiągnę pożądany efekt. Największym moim głupstwem sprzed lat było, gdy wyskubałam sobie włoski aż do cieniutkiej linii ! :( To była istna masakra, ale pewnie nie byłam jedyna, która popełniła ten sam błąd :)
Na zdjęciu nr 1 widać jak wygląda moja brew przed nadaniem jej kształtu.

















Po nałożeniu podkładu przystępuje do akcji:
-Biorę do ręki mały skośny pędzelek oraz cień do brwi ( tu Inglot  #562) 


- Obrysowuję brwi, czyli najpierw rysuję dwię równoległe linie:
 
- Zaznaczam koniec brwi, pamiętając, aby za bardzo jej nie wydłużyć:
- Teraz gdy już mam obrys mogę wypełnić środek i delikatnie rozetrze, ważne też jest, by w kierunku nosa nie robić zbyt wyraźnego i ostrego zakończenia.
- Na zakończenie opruszam lekko pudrem całą brew, aby utrwalić oraz ewentualnie
 rozjaśnić zbyt ciemny kolor:
No i gotowe ! :)

Przyjemnego wieczoru ! :*



3 komentarze:

  1. ja zawsze oddaje się kosmetyczce;)
    Jeżeli masz ochotę serdecznie zapraszam Cię na moje rozdanie;)
    Do wygrania niespodziankowa paczuszka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby proste, ale pewnie mi nie wyjdzie tak jak Tobie :P Super :)

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)