Dodaj do obserwowanych

14 grudnia 2013

Lampa pierścieniowa na obiektyw

Hej !

Niektóre dziewczyny na blogach wzdychają, że chciałyby lampę pierścieniową,
by móc robić zdjęcia swoich makijaży późną porą lub gdy po prostu światło dzienne 
na to nie pozwala.
Ja sama również chciałam, ale fundusze nie pozwalały mi i niestety brak miejsca na ustawienie
 tejże lampy.
Postanowiłam więc, że zakupię diodową lampę pierścieniową na obiektyw mojej lustrzanki :)
Wahałam się długo, ponieważ nie umiałam znaleźć opinii żadnej blogerki, która taką lampę posiada.
Zaryzykowałam więc, w końcu 69 zł to nie aż taki majątek w porównaniu do tego
 większego cuda na statywie za 200 zł.
Oczywiście zdjęcia portretowe nie wychodzą dobrze, 
ponieważ lampa jest przeznaczona do makrofotografii.

Zdjęcia i opis:




MOC 30W
zasilana bateriami 4xAAA (w zestawie)

mocowana na standardowy gwint obiektywu za pomocą pierścieni typu COKIN


SPECYFIKACJA:
Moc świecenia 30W
Współczynnik oddawania kolorów (Ra) jest większy niż 90%.
Temperatura barwowa 5400°K
Zasilanie 6V (4xAAA)
Waga: 161g
Wymiary: 13cm x 13cm x 3cm
średnica otwór: 9cm

Moje zdjęcia porównawcze  
 Bardzo dobre światło dzienne

Zdjęcie z lampą w cieniu

Ja jestem z zakupu bardzo zadowolona :)
Wszystko co trzeba zrobić to wejść na allegro wybrać lampę odpowiednią do lustrzanki oraz wybrać rozmiar/średnicę obiektywu.



Pozdrowionka i miłego dzionka !!!

6 komentarzy:

  1. ja tez mam do obiektywu ;) widzialam tę Twoją i tez sie zastanawialam bo cena kuszaca, ale ja niestety potrzebowalam silniejszej do portretow i wybralam tę http://allegro.pl/lampa-diodowa-led-makro-panasonic-fujifilm-samsung-i3581086517.html ;) Jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo ta Twoja ekstra ! Ale cena zbliżona do tej pożądanej na statywie, nie wolałaś tamtej ?

      Usuń
  2. Oooo całkiem fajna ta lampa. Właśnie się zastanawiam jaką KIEDYŚ kupić czy taką na obiektyw czy poczekać jeszcze dłużej kupić już coś na statywie... Czas pokaże, ale jak nie będę mogła wytrzymać to skuszę się na tą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno lepszą inwestycją będzie lampa na statywie :)
      Ta nadaje się tylko do makro

      Usuń
  3. ciekawa lampa diodowa, jednak należy zauważyć że eksploatacja jej jest dość kosztowana dobre baterie AAA sporo kosztują i obawiam się że oszczędność, może wydawać się tylko pozorna....

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo ładny, ale lampa odbija się w oku, co -moim zdaniem- niszczy cały efekt.

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)