Dodaj do obserwowanych

11 grudnia 2013

Make up na wielkie wyjścia


Dzień dobry ! :)

Długo mi zajęło pisanie tej notki, ale chciałam wszystko tak dokładnie tu pokazać.
Otóż przez ostatnie dni tworzyłam dla was przykładowe makijaże do pięknych sukienek, bo przyjdzie ten wielki czas : Sylwester, studniówki i inne zabawy, na które zakładać będziecie swoje kreacje...

Przedstawię wam moje propozycje, dużą dawkę zdjęć :)
Zatem...miłego oglądania ! 

 * Propozycja nr 1 - Czerwienie
Gdy mamy czerwoną sukienkę, która już sama w sobie przyciąga uwagę, makijaż powinien być subtelny, najlepiej taki, który podkreśla naszą tęczówkę

* Propozycja nr 2 - Burgundy
Burgund to mocny kolor, makijaż nie powinien być zatem blady ale również mocny


* Propozycja nr 3 - Ciemne zielenie
Tu możemy śmiało dodać zieleń na nasze powieki. Jeśli dodatki do sukienki są złote bądź srebrne, na dolnej powiece przy wewnętrznym kąciku oka można to zaakcentować. ( u mnie złoto)



 * Propozycja nr 4 - Kobalt
O jakże nadal modny jest ten kolor ! By twarz nie wyglądała przy tym kolorze blado, stawiam na kobaltowe oczy :)


* Propozycja nr 5 - Mocny róż
Są dziewczyny, które kochają takie kolory, więc i dla nich mam propozycje :)




 * Propozycja nr 6 - Pudrowy róż
Delikatność w swej prostocie, niczym kwiat róży 



* Propozycja nr 7 - Łososiowy, brzoskwiniowy 
 No i tu zaczynają się schody..Pamiętam jak ja miałam sukienkę właśnie w takim kolorze !
To była studniówka i na dodatek malowałam się sama ! Tragedia, ale to już tylko wspomnienie


 * Propozycja nr 8 - Brązy i beże
Kolory te są dla mnie bardzo eleganckie, kojarzą mi się z odległymi czasami, burżuazją.



* Propozycja nr 9 -Mięta
Ten kolor zrobił w tym roku furorę i jest nadal bardzo pożądany





* Propozycja nr 10 -  Fiolety jasne i ciemne
Z fioletami należy obchodzić się ostrożnie, aby nie wyglądać jak z podbitymi oczami.
Można zatem trochę rozświetlić i już oko wygląda inaczej :)




* Propozycja nr 11 - Wszechobecne Złoto
Złoto zawsze powraca. Tak jest i tym razem ! Złoto znów króluje
Nie bójmy się zatem trochę złota na oku :)



* Propozycja nr 12 - Granaty, Błękity
Z niebieskim kolorem należy uważać, bo można przesadzić. ale w zestawieniu z odpowiednim kolorem obok wygląda np tak:




* Propozycja ostatnia nr 13 - Czerń
Chyba każda z nas lubi małą czarną :) 
Ale tu nietypowo, nieklasycznie, troszkę inne czernie z połączeniem srebra lub złota 





To by było na tyle moje panie! Mam nadzieje, że miło się oglądało :)
Pamiętajcie, że każdy pozostawiony komentarz na moim blogu jest dla mnie bardzo ważny, dzięki nim mam motywację do dalszych działań :)

Pozdrawiam :***


17 komentarzy:

  1. rozpieszczasz nas!! tyle pięknych makijaży <3

    OdpowiedzUsuń
  2. te makijaże są fantastyczne!!! jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wszystko zrobiłaś ! wszystkie makijaże są piękne i świetnie dopasowane do sukienek ! wielkie gratulacje podziwiam taką prace :)) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuje i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Przepiękne makijaże robisz! każde oczko mi się podoba, a najbardziej 2,7,22 i ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja radziła bym dobierać makijaż przekornie kontrastując do sukienki - przez ujednolicanie kolorystyki wizerunek robi się monotonny

    więc mieszamy propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post!! Piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudne makijaże!! wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo imponujący post, jestem pod wrażeniem :)
    http://midnightmargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)