Dodaj do obserwowanych

16 stycznia 2014

Nadmiernie wypadające włosy ?

Cześć !
Macie problem z nadmiernym wypadaniem włosów ?
Wypadają garściami ? 
Chciałam wam dziś przedstawić produkt, który pomaga zwalczyć ten problem !
Jest to szampon REVITAX
Nie jest on tylko na porost włosów.
Poleciła mi go bardzo dawno temu moja przyjaciółka :)
Od tamtej pory przekonałam się, że jest produktem naprawdę godnym polecenia.
Kupić go można w aptekach, ceny są różne, ale są to granice ok 20 zł !
Prawda, że przystępna cena ? :)
* Pojemność 250 ml,
* Nie jest gęsty, ale mimo to wydajny, ponieważ dobrze się pieni,
* Zapach: szczerze - męski ;) Ale mi to nie przeszkadza , czuć nuty cytrusowe,
* Efekty po miesiącu GWARANTOWANE ! Ewidentnie ilość zostających na grzebieniu / szczotce włosów jest mniejsza , włosy są mocniejsze i wyglądają zdrowo.
Od strony producenta :
 Co zawiera ?
GŁÓWNE SKŁADNIKI SYSTEMU REVITAX TO:
Kofeina - wydłuża fazę wzrostu włosa, zwiększa ukrwienie w naczyniach krwionośnych; wzmacnia cebulki włosów i skutecznie stymuluje porost włosów;
Biotyna - wspiera syntezę keratyny, w naturalny sposób wpływa na zawartość tłuszczu w skórze i reguluje pracę gruczołów łojowych;
Oktan witaminy E - jest przeciwutleniaczem, chroni przed zanikaniem keratyny;
D-Pantenol - zwiększa elastyczność i gęstość włosów; utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia skóry, działa przeciwzapalnie i łagodząco;
Witamina E - wspiera ukrwienie, wzmacnia cebulki włosów, chroni przed utratą wilgotności; zmiękcza włosy oraz skórę głowy, pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia;
Pantenol – nawilża włosy, łagodzi i przynosi ulgę suchej skórze głowy.

Co jeszcze mogę dodać ?
Jest również dostępne serum, jednak mi wystarczy sam szampon, efekty  i tak są zauważalne.
Zawsze stosuję ten szampon w okresie jesieni / zimy, wtedy u mnie włosy najczęściej wypadają.

UWAGA : Włosy farbowane - Jedynym minusem jest to , iż szybciej pokazują się odrosty.

GORĄCO POLECAM !
NAPRAWDĘ WARTO !

4 komentarze:

  1. Szkoda tylko, że w składzie SLS :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak obcięłam włosy, pozbylam się tego problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj...kupiłabym go...ale obecnie farbuję na soczystą czerwień:(((((

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)