Dodaj do obserwowanych

17 kwietnia 2014

Softly makeup + rozdanie !

Witajcie ! :)

Mam dziś dla was dzienny makijaż oczek oraz recenzję bardzo fajnej maskary, 
którą mam zamiar podarować jednej z was !
***
Na początek oczka:
Makijaż wykonany cieniami  Oriflame Beauty Colour Pro Eye Shadow Trio
# Sheer Purple
***
***
Opis producenta:
Profesjonalnej jakości cienie do powiek dają niesamowite wrażenie i łatwo się ze sobą mieszają. Sześć palet do wyboru składających się z trzech, pięknie dobranych odcieni, byś mogła wyglądać jak tylko zapragniesz. Do cieni dołączone są dwa wysokiej jakości aplikatory ułatwiające wykonanie profesjonalnego makijażu - jeden okrągły, drugi szpiczasty. 

 ***
Moja opinia:
Wersja dla tych, które lubią delikatne akcenty, przyjemny dzienny make up.
Cienie są perłowe,
Maja miękką konsystencję,
Delikatne,
Długo się utrzymują , nie rolują się,
Idealne do pracy ;)

Cena: 19,90 zł / 2.7 g
Dostępność: Klub Oriflame , konsultantka
***
PAMIĘTAJCIE:
Wchodząc na stronę orioffice.pl dowiecie się jak kupować kosmetyki Oriflame taniej niż w katalogu. Możecie się zarejestrować i kupować taniej dla siebie lub zostać konsultantką. Same wybieracie.
********************************************************************************
A teraz gwóźdź programu :)
Giordani Gold Lash Panorama Mascara
***
Opis producenta:
Osiągnij efekt bajecznie długich, gęstych i uniesionych rzęs! Zastosuj jedwabisty tusz wzbogacony kompleksem FortiFull Lash, który wzmacnia i odżywia rzęsy. Zakochaj się w jego genialnej szczoteczce, która doskonale rozczesuje rzęsy, układając je w kształt wachlarza.

***
Moja opinia:
Dziwaczna szczoteczka , może troszkę za duża, ale malowanie takimi szczoteczkami to kwestia wprawy,
Efekt naturalnych rzęs bez sklejania,
Delikatna konsystencja,
Rzęsy nie są obciążone,
Nie odbija się na powiekach,

Cena: 42,90 zł / 8  ml.
Dostępność: Klub Oriflame , konsultantka
 ***
U mnie jak zwykle wydłuża, ale bardzo fajnie rozczesuje rzęsy
Zobaczcie same:
***************************************************************
UWAGA !

Jeśli któraś z was ma ochotę przygarnąć tę oto maskarę wystarczy, że jest publicznym obserwatorem mojego bloga oraz zostawi komentarz pod tym postem.
Wyszczególnione wyrazy są warunkiem obowiązkowym...
Będzie mi również miło jeśli polubicie mój FP na Facebooku :)
-----> Agnieszka - makeup <-----

Wysyłka tylko na terenie Polski, na mój koszt :)
Na zgłoszenia czekam do końca kwietnia !
***
Działajcie ! Buziaki !
:*:*:*:*:*

12 komentarzy:

  1. heja cienie wyglądają super bardzo naturalnie oczywiście biorę udział w rozdaniu
    obserwuje jako katharina kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo Kochana to moze mnie sie poszczęści i uda mi się zdobyć ten tusz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie delikatne makijaże :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wyprofilowana szczoteczka od maskary . Nie wiedziałam jeszcze takiej?
    Biorę udział w rozdaniu . Spełniam wszystkie warunki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się te cienie prezentują, a tusz fajnie rozdziela rzęsy więc chętnie zawalczę o niego w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż bardzo ładny :) A tusz super, chętnie bym taki przygarnęła. Szczoteczka też spoko taka... inna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolory :)
    A tusz na prawdę ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i w sumie chętnie zgarnęłabym taką mascarę :)
    Obserwuję i lubię na Facebooku jako Kinga Bylina :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem 80 osoba obserwujaca bloga :) i chce wygrac .. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudwone kolorki cieni, podobna szczoteczke tuszu do rzes ma maskara z Pierre Rene;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się:)
    Obserwuje jako Serenitka B
    Lubie na fb jako Monika Bochman

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne cienie, a efekt po maskarze zniewalający :)

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)