Dodaj do obserwowanych

1 czerwca 2014

Cienie kaszmirowe - FM Group

Witam was po kolejnej przerwie !

Maj był dla mnie wyjątkowo okrutny pod względem pracy i brakiem czasu,
ale już powracam do żywych
 i wszystko mam pod kontrolą :)
Ta notka poświęcona jest produktom marki FM Group, o której jest trochę cicho w blogosferze...
Firma ma w swojej ofercie perfumy, produkty domowe, kawy,
kosmetyki do pielęgnacji oraz do makijażu.
Link do strony ---->  http://www.fmgroup.pl/
Wzięłam pod lupę produkty z kolorówki i powiem, że jestem zachwycona  :)
Na chwilę obecną wpis o cieniach kaszmirowych.
Gama kolorystyczna to tylko 10 kolorów do wyboru, ale pigmentacja I klasa !
 Butterfly Blue             Dark Violet              Moss Green             Carmine Red          
        Salmon Pink               Desert Sand              Wenge Wood             Grey Stone               
       
       Ebony Black              Pure White    
        
  

 ***
Opis producenta:
intensywne napigmentowanie sprawia, że kolor idealnie odwzorowuje się na powiece, nie wymagając poprawek w ciągu dnia
kremowa konsystencja, delikatna niczym kaszmir, ułatwia precyzyjne nałożenie kosmetyku
zawartość wysoko zmikronizowanych składników pudrowych zapewnia trwały makijaż oczu, bez obsypywania się
szeroka gama fascynujących, nasyconych kolorów
matowy
prasowany
Pojemność 2,5 g
Cena: 13,90 zł
***
Moja opinia:
- dobrze się rozcierają,
- niesamowita pigmentacja,
- kremowa konsystencja,
- bardzo trwałe, nie obsypują się
- cienie na pewno będą rewelacyjne na sesje foto,

- szkoda, że nie ma żółtego koloru :(

***
Zakupiłam 8 kolorków, zrezygnowałam z czerwieni i czerni, ponieważ uważam,
że nie są mi potrzebne.

1) Pure White
2) Grey Stone
 
3) Moss Green
 
4) Butterfly Blue
 
5) Desert Sand
 
6) Salmon Pink
 
7) Dark Violet
8) Wenge Wood
+
Wykonałam kilka szybkich makijaży tymi cieniami:
#Desert Sand & #Wenge Wood
 
#Butterfly Blue & #Moss Green

#Grey Stone & #Salmon Pink & #Pure White


#Dark Violet & #Butterfly Blue
***
Tu macie dostęp do aktualnego katalogu Make Up:
 --->      http://www.fmgroup.pl/site/catalog/2    <----
 Gdyby ktoś chciał jakieś produkty wystarczy napisać do mnie maila :)
***
Niebawem pojawiać się będą kolejne wpisy, recenzje oraz szczegóły mojej współpracy 
związanej z marką FM Group.
Trzymajcie kciuki :)

Pozdrawiam wszystkich !

20 komentarzy:

  1. Ooo chyba mnie skusiłaś. Jak trochę zaoszczędzę to może i do Ciebie napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i zazdroszczę sporej kolekcji tych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne,wspaniala pigmentacja matów,szukalam czegos takiego.mysle ze skuszę sie przy najblizszej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zrobiłam makijaż tymi cieniami :) Wyszło chyba dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałabym u siebie ten Moss Green mimo, że nie lubię zieleni na swoich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki jak najbardziej na Tak! Pigmentacja pierwsza klasa! :) Należy dodać,że cena tez nie jest strasznie wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że umieściłaś od razu makijaże... Dark Violet jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny makijaż oczu, najbardziej podoba mi się druga opcja ;)

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo wam dziękuje za pozytywne komentarze i zachęcam do kupna tych cieni !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. #Grey Stone & #Salmon Pink & #Pure White ->Genialne połączenie! Zastanawiałam czy je zakupic, teraz juz nie mam watpliwosci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://polecamfm.pl/zarabiaj/?a=115 darmowa rejestracja na odbiorce z 30% rabatem na zakupy w sklepie internetowym FM :) polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie są godne polecenia, ja ma czarny Ebony Black, jest świetny i naprawdę długo się trzyma, nawet na linii wodnej oka. Na pewno skuszę się na inne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam kilka tych cieni i nie polecam strasznie się osypują

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Są świetne mam ich kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo wiele Make UP od FM GROUP World to produkty klasy premium. Osobiście jestem alergiczką i mogę korzystać jedynie z tego make-upu. Do tego firma posiada również inne produkty, chociażby perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kolory tych cieni. Dla mnie troszkę są zbyt kolorowe, ale też zależy co kto lubi. Fajnie że umieszczasz też zdjęcia z pomalowanymi oczkami wtedy widać jak te kolory naprawdę wyglądają. Super makijaż!

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)