Dodaj do obserwowanych

23 listopada 2014

Wyzwanie 3 w 1

Hej ! 

Dziś 3 posty w jednym i 3 makijaże zarazem, ponieważ biorę udział w 
wyzwaniu makijażowo - paznokciowym u blogerki Pauliny 

***
Jako, że nie wyrobiłam się w czasie z notkami terminowymi, zamieszczam dziś 3 makijaże,
 zaległy oraz teraźniejsze :)

I. " Łapiemy jesień"

Tytuł skojarzył mi się z jesiennym liściem i próbowałam mniej więcej pokazać to na oku.
***
II. "Rozważna i romantyczna"

Tutaj moje skojarzenia to delikatność, róże..
***

III. "Na zawsze i na wieczność"

Ten tytuł to dla mnie coś w rodzaju obietnicy, na zawsze - skojarzenie wiecznej miłości..
Poszłam w temat makijażu ślubnego :)
***
Do następnego ! :)

4 komentarze:

  1. Piękne makijaże, ale ten pierwszy "Łapiemy jesień" podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo do koloru twojej tęczówki pasuje taki przygaszony (nie neonowy) żółty.
    Piękne makijaże - włożyłaś w nie zapewne sporo pracy. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. złota wersja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)