Dodaj do obserwowanych

15 grudnia 2014

c.d wyzwania

Hej !

Dziś post dosłownie na szybko.
Czas nie pozwala mi na realizację makijaży w terminie, 
teraz jeszcze muszę zmalować świąteczne i sylwestrowe propozycje.

Zamieszczam to, co zmalowałam na kolejny tydzień wyzwania u zakochanawkolorkach:
"Inspirowany artystą"

Poszłam w kręgi artystów makijażowych podziwianych przeze mnie i wybrałam 
Tal Peleg  , która maluje na swoich oczach mini arcydzieła
między innymi:


 Zainspirowana jej pracami również namalowałam kotka na swoim oku, bo kocham koty, ale mój nie jest tak ładny jak u niej :(
Zabrakło precyzji i przede wszystkim czasu, dlatego wyszło jak wyszło:



Uwierzcie mi...ciężko jest namalować coś drobnego na ruchomej powiece. 
Dla mnie to ogromna sztuka !

**************************************************************************
A to moje stare prace również inspirowane artystą
Katy Perry i Amy Winehouse :)



 **************************************************************************

Pozdrawiam !

5 komentarzy:

  1. nie przeklinam zazwyczaj, ale wy***** mnie z butów!!! mistrz !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi miło poinformować Cię, że zostałaś nominowana do LBA, po szczegóły zapraszam do mnie
    kociolek-rozmaitosci.blogspot.com/2014/12/145-priv-lba-x-3.html

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie kotki! ja mam problemy z namalowaniem czegokolwiek na papierze, a Ty tu takie cuda na oku wyczyniasz! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)