Dodaj do obserwowanych

6 grudnia 2014

Zostań moją mikołajką

Ho ! Ho ! Ho !

Dzisiaj Mikołajki ! :)

Z tej okazji przesyłam wam mikołajkowe buziaczki :*:*:*
 Przy okazji ten makijaż wykonany również do dalszego ciągu  wyzwania
na kolejny tydzień pt. : "Zostań moją mikołajką"
 Zbliżenie na makijaż:
***
Postanowiłam również sprawić sobie prezent i jakiś czas temu dzięki blogerce i vlogerce "Zmalowanej" zamówiłam pędzelki za nieco ponad 2$ na tej stronce:
Wystarczy mieć konto na PayPal :)
Pędzelki sa profesjonalne ! 
Bardzo trwałe włosie , niewypadające !
Jestem zachwycona, a paczuszka doszła akurat na Mikołajki :)
A kolejne zamówienie pędzli zrobiłam dziś:)
Może dotrze na gwiazdkę ?

Pozdrawiam was cieplutko !

9 komentarzy:

  1. Wspaniały makijaż... Bardzo podoba mi się kształt brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz a pędzelki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się zgodzić z wcześniejszym komentarzem - masz śliczne brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dziękuje ale i tak nie są jeszcze do końca takie jakbym chciała :D

      Usuń
  4. Ale jesteś śliczniutka... podoba mi się make-up oczu ;)

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)