Dodaj do obserwowanych

15 października 2014

2 propozycje na Halloween

Cześć !

Tak jak obiecałam, tak jest notka poświęcona tematowi Halloween :)

Wykonałam dla was dwie propozycje i możecie się zainspirować jeśli ktoś z was wybiera się na imprezę halloweenową.

1) WAMPIRZYCA

Biały puder - koniecznie, ponieważ twarz powinna być blada
 Kły zrobione z roztopionego plastiku - 5 minut roboty i nie trzeba kupować
 Sztuczna krew - oddaje niesamowity efekt i podkreśla całość
Zastyga po paru minutach i nie wybrudzi ;)
Mocny makijaż oczu i podkreślenie sińców
*********************************************************************
2) BROKEN DOLL

Niczym stłuczona porcelanowa laleczka  - jak z horroru ^^

 Sztuczne rzęsy doklejone pod oczami, aby optycznie powiększały 
(zazwyczaj laleczki mają duże oczy)
 To czarne to dziura chciałam również zaznaczyć "pęknięcie"
 Dla efektu straszniejszego sztuczna krew oraz zszywki przyklejone na kleju do rzęs
*

4 komentarze:

  1. Wampirzyca bardzo przyjemna, jeśli można tak rzec ;) W zeszłym roku robiłam bardzo podobną charakteryzację do tej drugiej, ale Twoja zdecydowanie ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta druga na pewno wymaga więcej wysiłku i umiejętności, świetne wykonanie, choć pewnie na imprezę wolałabym tę pierwszą wersję ;-) przy drugiej bałabym się ze zszywkami że ktoś mnie dotknie czy coś i się skaleczę :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne makijaże! Wyglądasz świetnie, na Halloween dodatkowy efekt mogłyby dodać do tych makijaży fajne soczewki kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)