Dodaj do obserwowanych

11 października 2014

Podziękowania

Witajcie !

Chciałam wszystkim serdecznie podziękować za oglądalność na moim blogu,
za obserwatorów, za wszystkie komentarze, maile z pytaniami o porady i tym podobne :)

Mój blog obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny
Dokładnie rok temu o tej porze napisałam pierwszą notkę i miałam straszne obawy, że nie podołam.
W szerokiej blogosferze i w tematyce kosmetyczno - wizażowej jest ciężko wybić się spośród tłumu.
Są blogerki (przeze mnie obserwowane), którym nigdy nie dorównam i wyrazy uznania dla nich ! :)
Niestety brak czasu totalnie nie pozwala mi na pisanie notek codziennie, ale staram się jak mogę i mam nadzieję, że zostanie to docenione, pragnę się dalej rozwijać i być tutaj z wami .

***
STATYSTYKA:
Liczba wyświetleń bloga:

20 000

Liczba członków bloga:

95

Liczba  członków Google +
165

Liczba wyświetleń według kraju:
I tu jakie moje mega zaskoczenie - odbiorcy z KENII ! xD


Polska
15384
Stany Zjednoczone
2257
Niemcy
565
Wielka Brytania
293
Francja
234
Ukraina
103
Holandia
85
Hiszpania
73
Włochy
73
Kenia
55


Dziękuje również za Facebookowych fanów !
Jest was z dnia na dzień coraz więcej ;)

***
Początki blogowania były trudne , z resztą do tej pory nie jest łatwo, bo nie chcę zanudzać nikogo daremnymi wpisami bądź jednym zdjęciem makijażu...
Ale ogólnie miałam i mam z tego frajdę :)
Najbardziej lubię brać udział w wyzwaniach nawet tych tygodniowych z określonym tematem,
niejednokrotnie musiałam wykazać się dużą kreatywnością
Stworzyłam mini galerię - przypominajkę
a w niej zdjęcia, które cieszyły się największą popularnością:

oraz 
 mini kolaż makijażowy

***
Jeszcze trochę fotek mojej skromnej osoby ;)
Z 2013
************************************************************
Obecnie:


******************************************************************************
Wkrótce kolejny wpis na blogu ;)

Będzie Halloweenowo !



































































3 komentarze:

  1. Gratki Witaj w gronie ja również obchodzę roczek blogowania. Same piękne makijaze u Ciebie Pozdrawiam i dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku:))Cudowne robisz makijaże-uwielbiam je oglądać i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne makijaże, widzę tu Amy Winehouse - też robiłam kiedyś taki makijaż ;) gratuluję roku blogowania, ja na razie jestem w temacie od niecałych 6 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń

IM WIĘCEJ KOMENTARZY, TYM WIĘKSZA MOTYWACJA DO DZIAŁANIA ! :)